EVSILFVER

2013-05-06
13:59:16

Håller er uppdaterade med instagram (och nu även twitter)
Har haft några riktigt fina dagar/veckor. Min födelsedagsfest den 27:e april blev en höjdare, jag hade så otroligt roligt och är ganska säker på att de andra som var med också hade det. Tyvärr lyckades min dator gå sönder så jag kan varken ladda upp bilder eller filmer, ni får helt enkelt hålla er tills den är lagad. Har så mycket godingar att bjuda på ska ni veta! Det första jag möts av när jag öppnar filmkameran är Jesper och Alicia som, iförda musmössor, sjunger mössens sång från Askungen. Jag har de bästa och mest vrickade kompisarna som finns. 
 
I helgen har jag bott i min morbrors lägenhet på Torpa då han jobbar i Norge varannan vecka, och det har varit så JÄVLA skönt att få vara helt själv. Eller, helt själv har jag ju inte varit, i lördags hängde jag med Alva-Palva hela dagen. Vi åt på McDonalds, köpte glass, shoppade klänning och smink på H&M och köpte alldeles för mycket lördagsgodis. På kvällen tittade vi på barnprogram och jag satt och suckade åt hur jävla dåligt det är nu för tiden. Eller kan det faktiskt bara handla om att man har blivit äldre? När Bert kom på lyfte jag i alla fall händerna till taker och jublade. 
 
 
Lite uppdatering från min instagram, för er som inte har det!
 
1 och 2. 16 grader och vindstilla. Shortens och tunikan åker på och livet leker så jävla fint. 3. Efter endast 6 timmars sömn (ja, det är för lite för mig) och ett hårt träningspass på morgonen planterade jag mig själv i soffan och rörde mig inte ur fläcken på i alla fall en och en halv timme. 4. Jag har skaffat twitter! Woho! Har aldrig innan förstått hur bra det passar mig och mina små lulliga filosoferingar. Det är ju som gjort för mig. (@evsilfver). 5. En galet glad och nyfixad tjej! Jag frågade Alva om vi skulle ta kort tillsammans och hon svarar "men kan du inte fixa till dig lite först..?". Ouch. Hint taken. Jag gömmer mig utanför bilden. 6. Algot fick flytta med mig till lägenheten, och vi har haft det supermysigt förutom att han följde efter mig som en jävla svans VART JAG ÄN GICK. Låg han i köket och jag gick till vardagsrummet kunde han absolut inte ligga kvar utan var tvungen att hoppa upp i soffan bredvid mig, satt jag på balkongen fick han panik och försökte hoppa upp i mitt knä. Igår fick han åka hem då han inte heller ätit något på två dagar. Någonting måste ha gjort honom obekväm som tusan där i lägenheten. 7. Har man inte hål i öronen får man helt enkelt improvisera! Kreativa Alva hade inget problem med att lösa problemet. 8. Här fick man låna kusinens halsband - förvandlingen blev komplett och hon var plötsligt den snyggaste bruden i hela Jönköping. 9. SIESTA 2013 - SES VI DÄR? Äntligen är biljetten beställd och jag kan knappt bärga mig! Först Dublin, hem och jobba två dagar och sedan FET FEST I HÄSSLEHOLM. 10. Baksidan av min iPhone sprack utan att jag riktigt vet hur, men antagligen har jag tappat den på fyllan, hähähä. Såg i alla fall galet tråkigt ut så jag fixade till det med lite markeringspennor! Nu är den fashion så det bara smäller om det. 11. Har hittat VÄRLDENS. BÄSTA. INSTAGRAM. @tunameltsmyheart. Jag tänker inte säga mer än att ni måste kika in den. Har skrattat så tårarna sprutar. 12. Egobild. Punkt. 13. Bitches gonna get drunk tonight @ valborg. (Jag och Amandas lilla goding Alice). 14. Blev bjuden på födelsedagsmiddag på Vinoteket av morbror. Mormor hängde också på och jag hade den trevligaste kvällen på länge med god mat, gott vin och lika gott sällskap! 15. Den här manicken är en riktigt lifesaver. Den där första tuggan på ägget får mig annars att klökas. Kan knappt skära i den med kniv.
 
 

Taggar: instagram, livet, vardag;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: