EVSILFVER

2010-12-30
23:14:36

Något att dansa runt till på nyår?
Förlåt för megadålig uppdatering, som ett plåster på såren får ni en lista med massa musik som gör mig och mina vänner helt nostalgiska.
Något att dansa runt till på nyår? Totally.

Nostalgi! (Lägg till)

("Lägg till" står helt enkelt skriver för att folk ska lägga till sina egna favoriter som gör dem helt nostalgiska)


Och gott nytt år för fan! Se till att bli riktigt jävla party nu och fira in det nya året rejält!


Här är för övrigt en annan nyårslista. Hade egentligen lagt till mycket annan musik men jag är rätt ensam om att lyssna på den musik jag gör, så jag la bara till lite techno/dubstep/trance/hardstyle. Heh. Gjorde den lite med glimten i ögat.

http://open.spotify.com/user/emzofc/playlist/4J5KlM0keBa9YZq19sKHCK
Kommentar:
#1: Lovisa

Gott nytt år! Och fästa dubbelt upp för min skull eftersom stackars lilla jag ligger sängbunden :(

2010-12-31 @ 15:30:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: