EVSILFVER

2010-11-08
17:09:01

Jag kan se dig från ovan fast jag är under dig
Dagens gymnastiklektion var faktiskt väldigt rolig och jag gav järnet hela tiden trots att min förkylning inte riktigt lagt sig. Fick kramp i benen och fick svimningsattacker då och då, men det stoppade mig inte från att sluta kämpa. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, faktiskt.

Daniel Adams-Ray's nya album Svart, Vitt Och Allting Däremellan har för övrigt äntligen kommit ut på spotify för er som inte visste det, och ja, det är bra! Låten "Gryningspyromanen" går på repeat i min iPod. Älskar texten.


Får se om jag ger mig ut och springer innan (alternativt efter) teatern som är om drygt två timmar. Måste dock vänta en liten stund nu i och med att jag precis åt en tallrik fil. Ska lägga mig i sängen och titta på det nyaste Family Guy-avsnittet, fniss.
Puss på er.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: