EVSILFVER

2010-10-01
18:15:27

..och jag som inte har något som helst tålamod
Idag har det varit mycket pysslande! Har hämtat ut mina 10 bilder (50x70 cm) från Fuji Foto och konstaterat att kvalitén på bilderna faktiskt blev bättre än väntat. Var orolig för att bilderna skulle bli korniga eller pixliga, men de blev helt klara och färgerna var super! Mannen bakom disken frågade till och med om han kunde få använda några av mina bilder och skylta med, och det fick han naturligtvis!
Har spenderat den senaste timmen åt att klista på alla 9 bilder (en av bilderna innehöll blod, och det kom vi ju på inte passade så bra på ett café där folk äter) på lite tunnare kartong, detta bland annat för att de måste kunna stå upp. De ska nämligen stå på vägghyllor som sitter placerade lite överallt inne på cafét.

Klockan 11 imorgon åker de upp! Ta gärna en fikapaus på Johan's under helgen och passa på att kika på bilderna!


Såhär ser det just nu ut nere i mitt vardagsrum. Jäklar vilket jobb det var att få alla bilder på plats..

..och att sedan fixa alla små luftbubblor som hade bestämt sig för att bygga bo under mina bilder.

Kommentar:
#1: Emma

Testkommentar

2010-10-01 @ 18:30:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: