EVSILFVER

2011-04-21
09:58:25

Gårdagens fina händelser
Igår var en fin dag. Först blev det Ullared med Mandy, (B)Olivia och Therese. Köpte massa grejer till min 18-årsfest som är idag. Chips, dricka, drinkmixar, godis och partyartiklar i mängder - här ska festas!
Utöver det köpte jag ansiktsmask, hårinpackning, lösnaglar, fickspegel, deo och rengöringsdukar till datorn/TV:n/mobilen.
Det var första gången jag var där och jag gick vilse så fort jag kände för att gå runt lite själv och titta. Vet inte hur många gånger jag fick ringa Olivia så att hon kunde guida mig genom det gigantiska varuhuset.

Olivia är världssämst på att göra ingenting, som hon själv sa igår. Så fort det blev tyst i bilen på väg hem så började hon trumma på låren, sjunga gamla barnsånger eller skrika hej och vinka till olika sortes föremål som vi passerade. Jag är dock nästan likadan, måste alltid ha saker att pilla med - även när jag faktiskt sitter och pratar med folk eller tittar på TV.

Direkt efter hemkomsten till Jönköping så hämtade mamma upp mig och Rookiereportern Linnéa för ett jobb som skulle utföras. Det handlar om Erurostop, mer än så säger jag inte. Ni får helt enkelt titta upp det i JP själva!

När det jobbet var gjort stack jag hem och turbofixade mig färdig för mitt livs första utgång (...i Sverige, som sagt). Jag, Amanda, Olivia och David stack till Bongo bar och chillade järnet. Mycket härligt! Jag drack tre stycken dagens shot och den tjejigaste drinken av dem alla: Cosmopolitan. Väldigt Sex and The City. Förutom de tre shotsen kanske.
Träffade massor av folk jag kände som kom fram och sa grattis, bland annat två klasskompisar. Känns så jäffla gött att verkligen vara en i gänget, haha.
Vi tio började vi röra oss ifrån Bongo och mitt fina sällskap gick och åt kebab och hamburgare på Time Out, medan jag åkte hem och klämde i mig tre grova mackor. Fan så hungrig jag var.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: