EVSILFVER

2011-04-07
23:18:24

Varning för oproffisionella foton!11111!!!

Idag när jag städade rummet kommer min älskade rufstufs in i mitt rum och hoppar upp i min säng (okej, jag erkänner, först tänkte han lägga sig på golvet men jag sa att han kunde hoppa upp i sängen och då gjorde han det). Sedan låg han där och tittade på mig när jag städade. Till slut fick han väl dåligt samvete för han bestämde sig helt plötsligt för att hjälpa mig, så han hoppade ned på golvet och började plocka upp saker som inte skulle ligga där, t ex nagelfilar och hårsnoddar. Åh, älskade fisehund vad du är fin.

För övrigt har det varit en rätt bra dag faktiskt. Jag har mått bra större delen av dagen om man bortser från den fruktansvärda huvudvärken jag har haft och min otroliga trötthet. Alla verkar må likadant och om jag inte minns fel är det rätt vanligt vid den här tiden på året.
Skoldagen började med teater, och idag började vi lära oss lite om clownkonst (typ). Vi fick göra massa simpla men hysteriskt roliga övningar. T ex denna: Alla personer ställer sig i en stor ring förutom en person som går runt, helt vanligt, i mitten. Sedan ska en efter en av de andra personerna börja följa efter mittenpersonen, men välja en viss sak i mittenpersonens gång som de ska överdriva väldigt mycket.
Got it?
Det kanske inte låter så roligt men fyfan vad vi skrattade! Fast det var ju lite av en ego killer kan jag ju säga, hahaha. Men lite självdistans får man ha! Dessutom så är ju meningen att man ska överdriva som fan så man ska ju inte ta åt sig för mycket.

Efter skolan träffade jag mami lite snabbt, och direkt efter det träffade jag Jens och Moa. Det var meningen att jag skulle fota Moa i studion idag men jag hade sån jävla huvudvärk så jag hade ingen större lust att låsa in mig i ett kokhett rum utan luftkonditionering.
Så istället gick vi till Hemmakväll och köpte godis, sedan stack vi till en lekpark och tog några ytterst smickrande bilder! På vägen dit träffade vi älskade Martina (a.k.a Göran) och hon bestämde sig kort och gott för att strunta i sin sista lektion och hängde med oss istället.

 

 

 

Jens tar till sin snygg-pose.

 

 

 

 

Cucumber goes where? Hehehe.

 

 

 

Uppgift: Försöka lite för mycket.
Betyg: Godkänd.

 

 

Betyg: Klart godkänd.

 

 

 

Här flyttade Jens in och öppnade sin egna en kiosk.

 

 

 


I Jens kiosk kan man köpa cigg, solglasögon och tuggummi. Allt som behövs!

 

 

 

Någon form utav Titanic, starring: två mongolider

 

 


 

Först tittar man på hur gulligt Jens är här. Sedan tittar man på hans spegelbild i tunneln.

 

 

 

 

Vi ville ändå avsluta lekparksvistelsens lustigheter med några seriösa bild på alla tre!

 

 

 

 

Efter denna gick vi hem till Moa och hon visade oss hennes väldigt fina studentklänning/tunika. Underbart fin!

Och Moa är så himla vacker.

 

 

 

Martina ville att jag skulle ta en fin bild på henne. Det gick sådär.

 






Jens och Göran dansade runt som två mongon. Lägg märke till Görans min här.

 

 

 

 

Till slut blev det lite FÖR vilt, Jens höll på att riva ned lampan. Göran var lika glad ändå.

 

 

Kommentar:
#1: göram

fyfan göran. jag ser ut som ett jävla fetto

2011-04-09 @ 21:58:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: