EVSILFVER

2011-04-14
11:35:10

Någon som har tips på vad man kan göra i Berlin? Lite "DETTA FÅR INTE MISSAS"-saker
Hej hallå

Hemma idag igen, kanske fast jag inte behöver. Jag mår bättre idag förutom hostan och den rossliga halsen. Ställde faktiskt klockan på sju idag men kom inte upp, mådde jättedåligt när jag vaknade men nu inser jag att hade jag bara gått upp hade det nog gått över rätt snabbt med en alvedon eller två.
Suck.

Jaja. Imorgon blir det Berlin med pappa! Fem över elva lyfter vi från Axamos flygplats. Väldigt skönt att flyga härifrån Jönköping och slippa åka flera timmar bil till Göteborg eller Stockholm!
Jag har dock glömt bort att kolla upp vad jag vill göra, haha. Jäklars. Får göra det nu direkt efter detta inlägget.

Halv två ska jag släpa mig ned till kulturskolan för att se på genrepet av Singoalla! Ska bli väldigt roligt! Genrepet var egentligen inte för allmänheten men de har bara officiella föreställningar då jag är i Berlin, och jag vill verkligen se den så jag lyckades flirta in mig hos Eva som sa att jag kunde komma idag istället.

Efter det får jag ströva omkring på stan i en timme innan det är dags för jobbmöte på Rookie. Vi ska ta bylinebilder idag. USCH. Jag hatar det här. Att vara med på kort och dessutom synas i tidningen. Men vad gör man?
Kommentar:
#1: Anonym

madame tussauds är ju skoj

2011-04-14 @ 12:17:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: