EVSILFVER

2011-04-25
14:15:17

Photoshop skillZzz - Kissie haz it
JA, jag skäms över att säga det men det händer faktiskt att jag går in på Kissies blogg. Dock är det bara för att jag tycker det är så jävla roligt att titta på hennes fruktansvärt dåligt photoshopade bilder och pika henne för hennes urdåliga grammatik.

Nu har hon visst ny design och header. Den var väl fin, eller vad tycker ni? Och titta bara hur vackert och välgjort hennes kinder är indragna. Mumma.

Jag förstår egentligen inte hur hon orkar hålla på, och jag förstår inte hur folk faktiskt kan ha henne som förebild. Tjejen har ju verkligen ingenting bakom pannbenet?
Ah well. Skratta åt henne kan man ju alltid göra.



Kommentar:
#1: Lovisa

Jag kan inte mycket om ps men jösses! Tycker hon själv att det ser värkligt ut?

2011-04-25 @ 21:13:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: