EVSILFVER

2011-08-08
15:26:04

Hänger med Algot idag. Chill.
Igår när vi skulle åka hem från Halmstad märkte jag att en liten jävla plastsak hade satt sig i uttaget till hörlurarna på min iPhone. Jag fick panik och gjorde allt för att få ut den, men inget fungerade.
Så idag tog jag med min lilla vovve ned till stan och Mumien för att fråga om de kunde hjälpa mig. Han försökte pilla ur plastgrejen med en pincett men när inte det gick gav han upp och sa att jag måste byta ut hela uttaget. För 700 jävla kronor. Alltså, vad fan ska allt vara så dyrt för? iPhone/iPod/Mac borde fan vara billigare för studenter tycker jag. :(
Jag har ju i och för sig en iPod men jag hatar att man inte kan ha spotify på den. Har slutat ladda ned sen jag skaffade Spotify Premium så jag har typ ingen bra musik på.

Ja, livet kan verkligen vara förjävla hårt ibland (ironin är påtaglig).

Men jag var faktiskt tvungen att klaga lite. Är sur. :(


Btw, min hund är världens största lantis. Han klarar inte av att gå i stan utan att bli helt cp - krypa med svansen mellan benen och rycka till för alla möjliga saker. Paraplyn är det värsta han vet! Och svarta hundar. Han är lite av en rasist också.
Så fort vi kommer in hit till Kortebo blir han lugn som en filbunke; strosar runt på de blomfylla ängarna och leker med fjärilarna... Det anser han är livet.

Typ.
Kommentar:
#1: milla

Haha, åh din hund är så mysig!



Har du både en iPhone och en iPod? >:

2011-08-10 @ 00:16:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: