EVSILFVER

2011-08-14
15:49:14

Partyveckan 2011, bitches
And just like that bestämde jag mig för att hänga med mina kompisar till Budapest om några veckor. Fyra närmare bestämt. Jag hade ställt in mig på att inte följa med eftersom det är skola för min del då, och jag vill inte missa mycket i skolan det första jag gör. DÄREMOT så är det ju faktiskt bara andra veckan i skolan så då lär vi ju inte ha kommit igång med något speciellt.
Jag känner verkligen att jag behöver det här. Jag blir så deppig när hösten och mörkret smyger sig på. Förra året åkte vi ju till Prag och det levde jag verkligen på hela 2010 + 2011. Fyfan, det var livets vecka. Det här kan ju bara bli ännu bättre!
Och mina vänner gör mig så jävla glad som verkligen uttrycker hur mycket de vill ha med mig. Fan vad glad man blir av sånt. Älskar dem verkligen till tusen.

Jag ska ha the time of my life!
Kommentarer:
#1: ola den coola

blir så glad att du taggar bruden :D åh fan... jag mandy felle och moa satt på min altan och pratade om budapest och så bara sa (någon av dom, tror det var felle..) FAN JAG VILL HA MED EMMA! och vi bara: VI MED!!!! partyhöjaren! hon måste med!!!! vi blev helt studsiga och glada när du peppade! så, jag THE TIME OF OUR LIVES BRUDEN! love u! <3<3<3<3<3<3 (haha vilken brud jag är!)

2011-08-14 @ 19:35:19
#2: Lovisa

ohh ska vi vara borta ungefär samtidigt då, hehe

2011-08-14 @ 19:51:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: