EVSILFVER

2011-12-21
09:40:40

Fittslicktjafs och kvinnoförnedring mitt i natten
Natten har varit hemsk. Klockan halv tio igår gick jag och lade mig. Stängde av datorn, lade ifrån mig mobilen och kröp ihop under täcket. 3 timmar senare hade jag fortfarande inte somnat och låg klarvaken likt en duracellkanin på uppåttjack. Jag hade en fruktansvärd huvudvärk och hade till råga på allt drabbats av tinnitus, som fortfarande inte är borta. Det är fruktansvärt irriterande och jag hoppas verkligen på att det bara är febertinnitus/spänningstinnitus och att det försvinner när mina sjukdomssymptom försvinner. Just nu piper det likt en digital väckarklocka i mitt högra öra, "pipipipipipipipip".
Vid klockan ett gav jag upp försöken till att somna och smsade Lovisa, som till min stora glädje (fast det egentligen var synd om henne) också låg vaken. Skrev samtidigt med en flummig Göran på facebook och var tacksam över att mina bästa vänner låg och led precis som jag, det var liksom lite mindre jobbigt då. Göran och jag låg bland annat och skrev saker man absolut inte får säga under sex.

Emma:

"Fan vad svettig du är "
"snälla kom inte, jag tycker det är så äckligt när killar kommer"
"jag är lite slapp men om du är tillräckligt stor ska det nog inte vara några problem"
"snälla var tyst, jag försöker tänka på annat"
"jag är hungrig" (varpå Göran svarar "det har jag sagt........")

Göran:
"SPRING"
"jag har en vårta på ollonet, det är okej va?"
"jag har lite bajs i ändtarmsöppningen, det är okej va?" (....)

Sedan låg Göran och läste ur en slicka-fitta-guide i VeckoRevyn. Man ska tydligen låna killens (eller för all del tjejens) hand och visa med tungan i handflatan hur man vill ha det... De tipsade också om att man skulle skriva ett brev på klitoris. "Tänk dig att tungan är pennan och att klitoris är pappret". Jahaja. "Tänk om man stavar fel i fittbrevet och får panik", var språkpolisens enda kommentar på detta.

Lovisa och jag låg och pratade om helt andra grejer. Bland annat citerade jag några härliga gubbars tankar om kvinnor:




"Kvinnors hjärnor är så små att de i beteende och intelligens påminner mer om barn och vildar än civiliserade män. Om det finns en intelligent (det är dock ovanligt), så är dessa missfoster. Som en kalv med två huvuden."

- Gustav Le Bon, fransk antropolog


"Kvinnor är av naturen inte intelligenta. Om en kvinna, mot alla odds, lyckas bli intelligent beror det på att det är något fel med hennes könsorgan."

- Friedrich Nietzsche, tysk filosof


"Man ska betrakta kvinnan som en man av dålig kvalitét."

- Aristoteles


Lovisa blev glad. "Det är ju skitbra, nu vet jag ju att jag är frisk :D" var svaret.



Efter två timmars smsade/chattande så lade jag tillslut ifrån mig telefonen och gjorde ett till försök till att locka John Blund till min säng. Inget resultat. Halv sju började hjärnan äntligen att dimma bort och jag somnade någonstans där. Klockan åtta ringde min väckarklocka och jag drog mig likt en zombie till duschen i ett försök att väcka mig själv till liv. Det gick sådär, men jag är i alla fall vaken och klar för julavslutning. Kommer nog förmodligen att behöva vara sjukt fokuserad på allt som händer i Brahesalen för att vara säker på att jag inte somnar där inne. Det är så jävla typiskt att man ibland har all energi i världen när man som minst behöver/vill ha den, och ingen energi alls när man som mest behöver/vill ha det.

Oh well. Förhoppningsvis somnar jag rätt gott ikväll istället.
Nu: julavslutning och därefter julklappsshopping.
Kommentar:
#1: Lovisa

Haha, även om det var en jobbig natt så hade jag iaf kul! :)

2011-12-21 @ 13:59:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: