EVSILFVER

2011-12-26
13:58:47

Dec. 26, 2011
Det blev några shots för många igår. Herre min molnsurfande och skäggige skapare vad bakis jag är. Kan knappt gå och mår så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Jaja, hade skitkul de timmarna jag var igång.... även om det inte blev så många. Hahaha. Ägd.
Nej men allvarligt, tycker inte det är roligt att bli så full. Alls. Jag hade bara tagit med mig 150 kr som jag köpte två shots för, just för att jag inte skulle bli så borta. Well, little did I know att shotsen var fyror (trodde de var tvåor) and little did I know att jag skulle bli bjuden på massa annat också, som jag dumt nog inte tackade nej till. Gratis är jävligt gott, liksom. Dessutom förfestade jag ju på typ tre öl och en ganska stark drink... oh god, mår ännu mer illa nu så nu slutar jag att skriva om det.

Anyhow. Om en halvtimme ska jag på bio med la familia. Sherlock Holmes. Blev helt snurrig av att videoskypa med Martina och nu ska jag sitta i två timmar med vrålande, pistolskjutande och actionkåta dudes.
Får se om jag överlever.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: