EVSILFVER

2011-02-12
12:07:01

I Emmas huvud
När folk skriver "Läget?" och jag ska svara "Läget är bra", så råkar t:et ofta bli ett r, vilket gör att det blir "läger är bra". Detta tycker jag är mycket jobbigt.

Alla sköldpaddor i tecknade serier osv är gamla (Skalman & turtles är undantag).
Eller det kanske bara är jag som tänker mig dem som gamla. Jag menar, en ung och hipp sköldpadda? Nä.

Jag använder ofta ordet "stört" istället för t.ex "extremt" eller "väldigt", detta är dock inget jag kan skriva i min blogg eftersom jag fruktar att folk ska tro att jag särskriver när jag t.ex skriver att jag är stört trött.

Bu-hu.
Kommentarer:
#1: Lovisa

Jag kommer inte på någon gammal sköldpadda?

2011-02-12 @ 13:22:41
#2: Anonym

betyder detta att jag inte är ensam med dessa besarra funderingar och tankar.. awsome !

2011-02-24 @ 13:21:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: