EVSILFVER

2011-01-18
21:25:08

Girls only!
Surfade runt lite på hamsterpaj.net och hittade denna bild där rubriken lyder "Politisk inkorrekt leksak". Skrattade lite. Alicia har faktiskt en sådan. På julafton fick Dexter tag i den och gick och "städade" lite överallt på undervåningen. Jag sa åt honom att det var kvinnogöra, men han fortsatte bara att damma och sopa. Suck, vad ska det bli av den grabben?

 


Kom på något konstigt vis också att tänka på kapla. Kommer ni ihåg dem? Jag älskade att leka med dem när jag var liten, Jakob hade en stor hink med såna och jag brukade smyga in i hans rum och bygga katapulter, borgar, trappor, inhägnader och hemliga gömställen till tennsoldaterna. Action man fick vara med ibland också!

Kommentar:
#1: Lovisa

Kan tänka att den vagnen gör så att man tycker det är roligare att städa som vuxen. Typ att jag älskar att göra vissa saker för jag gjorde dom som barn. Kan vara samma sak

2011-01-19 @ 16:54:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: