EVSILFVER

2011-07-23
21:36:22

Frågan är väl om han vill ligga med mig då? Om sanningen ska fram.
Är trött som en gnu. Hade en fin utekväll igår med två finfina tjejer, sedan blev det efterfest hos Hanna Moffat och där var det också trevligt! Träffade Julia som jag inte träffat på evigheter, det var myspys, tjejen är så härlig.

Har dock varit lite halvpepp idag. Fotade på Visingsö åt JP, och redan dit och hem var way too long för mitt bakishuvud. Var sömning och allmänt borta, haha. Hoppas på NÅGRA bra bilder i alla fall...

När jag kom hem hann jag bara med en snabb powernap, för om tio minuter drar jag ned till Centrum och fotar Eric Amarillo (också JP-jobb). Det var meningen att vi skulle stanna där till efter midnatt men min sista buss hem gick 23:10 så då det sket sig.


Edit: Hade tittat fel. Min sista buss går 02:10 så jag drar om en timme istället. Woop woop!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: