EVSILFVER

2011-07-09
01:51:06

Nattlig uppdatering
Gav mig ut och sprang såhär mitt i natten. Behövde då inte oroa mig för några våldtäktsmän, jag sprang så snabbt att de inte ens skulle hinna lägga märke till mig. Flugor och nattfjärilar var det dock gott om, och de tvekade inte för att dyka rakt in i mina ögon och mun. Vilka perversa varelser, borde anmäla dem.

Anyhow, nu sitter jag nyduschad (och inte alls trött) i köket och försöker tänka ut något att göra härnäst. Kanske drar mig upp på mitt rum och spelar lite Sims 3, hihihi.
Ja, Sims 3 äger.
Peace.
Kommentarer:
#1: Lovisa

Du vet hon den vackra dottern jag hade? Hon som var den vackraste någonsin. Hon har vuxit upp till ungdom och nu är hon ful. Jag vill dö.

2011-07-09 @ 15:15:52
#2: Emma

Hahahahaha <3

simslivet är hårt

2011-07-09 @ 18:19:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: