EVSILFVER

2011-07-03
15:32:31

Nickelodeondag på Rosenlundsbadet
Fotade åt JP på Nickelodeondagen igår. Det var väldigt roligt, gud vad underbart det var att se alla barn i sådan lycka. Amy Diamond, Nassim Al Fakir, Swingfly, Markoolio och Sarga Varga stod på scen och alla barn sjöng glatt med i deras välkända låtar. Fotade och intrevjuade Nassim bakom scen lite innan föreställning - herre min gud vilken energi han har! Helt otroligt, jag förstår inte hur han orkar! Han var väldigt trevlig och öppen och det märktes verkligen hur mycket han älskar barn.

Förutom Nassim så var Markoolio en stor favorit bland barnen. De blev helt vilda när han entrade scen och det märktes väl att han njöt och tyckte det var roligt. Under nästan alla hans nummer så fick några barn från publiken vara med på scen och dansa och "sjunga" (=hålla i en mick och mima med), och det var en tjej som var helt fantastiskt rolig. Hon var runt 7-9 år och tog verkligen för sig på scen. Sträckte ut micken, high fivade publiken och snodde showen helt från Markoolio. När numret var slut och hon skulle gå av scen sprang hon först fram och vrålade "VILKA ÄR BÄST!?". Publiken blev lite smått förvirrad och flera osäkra svar hördes. Markoolio..? Vi...? Du..? Nickelodeon..? Jag kunde inte hålla mig för skratt.
Hon älskade att jag fotade henne och gav mig och kameran mycket uppmärksamhet. En gång drog hon med sig en förvånad Markoolio ned till hennes höjd och fick honom att vinka glatt men förvånat till kameran. Klickklick. Wonderful!

Kan nog inte lägga ut några bilder här förrän de kommit ut i tidningen imorgon. Ni får hålla ögonen öppna!
Kommentar:
#1: Erik Boström

Hej!



Hilma var underbar... hon va verkligen supergo å bjöd på sig själv :D

Önskar det fanns fler som henne ^^

2011-07-07 @ 04:13:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: