EVSILFVER

2011-07-11
14:05:03

Question of the year:
Varför fixar inte blogg.se en blogg-app till iPhone?

Hade ju varit hur smart som helst. Det är sjukt osmidigt att vara inne här på telefonen, för mig går det inte ens att skriva inlägg. Nu sitter jag istället på min dator och skriver, skönt att jag har med mig den.

För er som inte vet så sitter jag på tåget på väg till Sandviken. Ska träffa fina Cecilia Karlsson där och det ska bli jättekul! :) Lämnade Jönköping klockan tio i morse och lär vara framme vid kvart över tre, om SJ håller tiden. - Sätt in valfritt skämt om SJ's tidhållning -

Glad tjej på tåget!



En jäkligt tråkig nyhet är att min lilla Lovisa kanske inte följer med till Emmaboda pga. olika faktorer. Tycker det är svintråkigt för jag hade verkligen sett fram emot detta, och även om Martina åker med så är det jättetråkigt om inte Lovisa gör det. Vi får hålla tummarna för att det löser sig!

Kommentar:
#1: Lovsia

Konstigt för jag vet andra som har uppdaterat via iphon. Din sötfis, jag kämpar aset för att kunna följa med, hoppas du vet det <3



Sj suger. It's funny because it's true.

2011-07-11 @ 18:55:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: