EVSILFVER

2011-07-19
17:39:08

Svensk porr fungerar helt enkelt inte.
Gårkvällen var fin. Göran kom hit och vi blandae till lite halvgoda drinkar av allt vi kunde hitta i kylskåpet, sedan satte vi oss i soffan och såg på Svinalängorna. Har velat se den jättelänge efter att jag i vintras läste ut boken. Boken är enligt min mening mycket, mycket bättre än filmen men så är det ju nästan alltid. Filmen var dock inte dålig, och i slutet satt både Martina och jag och lipade som de barn vi faktiskt är.
När filmen var slut satt vi tysta och njöt/tänkte till eftertextlåten en stund.

Sedan tittade vi på svensk porr.

Det var fanimej det roligaste jag har sett. Göran och jag dog av skratt! Fast enda gångerna det var riktigt roligt att titta var ju när de hade repliker, det andra var vi inte så vidare intresserade av. Är man en fruktansvärd skådis kan man ju alltid satsa på porrindustrin! Där är kraven inte så höga. Rättelse: där har de inga krav alls.
"Filmen" handlade i vilket fall om en mäklare som skulle sälja ett sommarhus, och alla par som kom dit lämnade han ensamma med svindåliga ursäkter som t ex "jag har problem med grannarna, ni kan väl kolla omkring själva en stund?". Två sekunder efter att han gått blev båda i paret svinkåta och satte på varandra hej vilt.
Några härliga repliker som vi asgarvade åt:

- Nu ska du sätta på mig som attan.
- Nu ska vi smaka på det här.
- (En minut senare) Gott.

- Porrfilm är på i ett rum där ett av paren går in för att titta -
Hehe alltså du är en sån dragmagnet när det kommer till sånt här hehe.
- Guess what -

Sedan var det en tjej i ett av paren som skulle gå runt och titta lite på gården. När hon går förbi garaget står där en neger och tvättar sin högst eregerade slang. När han efter typ 3 minuter får se henne ropar han "EY, VAD JOR DY? GO HÄRIFRON!" varpå tjejen svarar "nej det tänker jag inte göra, jag tänker massera din kuk :D" och studsar fram till honom. Jag dog.

När tjejen var klar med sin svarta hingst såg man hur hennes man gick in i bilen och åkte utan henne. Martina peppade ett svartsjukedrama men jag hade svårt att tro att något sådant skulle ta plats i en p-rulle. Jag hade rätt, istället hade regissören lagt dit ett FRUKTANSVÄRT ROLIGT skämt. Mannen åkte en bit utan sin tjej innan han utbrast (=sa utan någon som helst inlevelse) "fan, glömde kärringen". Kul.


Kommentarer:
#1: Allis

HAHAHA



Den har jag också sätt!

Så jävla bra!

2011-07-19 @ 23:37:47
#2: göran

HAHA

2011-07-20 @ 13:01:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: