EVSILFVER

2011-07-24
12:45:10

Världens äckligaste tjej

Efter en oförglömlig kväll
är de tillbaka hos henne
och ivrighet leder de båda
bort
mot
sängen



Händer söker efter mer
blir avvisade direkt
han viskar "låt mig få se dig"
men lampan förblir släkt
Varma känslor har hon i alla fall väckt
ikväll
och han viskar "för mig är du perfekt"
Hon blir stressad,
väser visa lite respekt
jag är inget objekt
men han tar det som ett skämt
och snart är hon täckt
av hans lekfulla kropp
Hon blir förskräckt
och med en oförstående ursäkt
rullar han tillbaka
på sin plats
Han undrar
Hur blev det helt plötsligt otäckt
Var det en bieffekt
av det ingående samtalet om våldtäkt
som uppstod när de pratade om hur mycket de båda
hatar
världen

De ligger tysta en minut
innan hon tillslut
tar beslut om att berätta
Säger att han absolut
inte gjort något fel
och att detta hänt förut
Det handlar inte om en misslyckad debut
eller ett hårt hastigt avslut
eller någon annan tråkig
historia

Tystnad

Det handlar inte om honom
Det handlar tvärtom om
henne själv
och om allt som göms i charaden
där självkänslan är okej såsom
bakom den säkra fasaden
som hon byggt eftersom, liksom
vem vill ha nån
som stundom
inte ens kan se sig själv i spegeln
och dessutom
beter sig som om
hon inte förtjänar
någons uppmärksamhet
och rentav är rädd för närhet


Det är egentligen inte så svårt
det kan bara vara jävligt hårt
att tycka att man själv
är förskräckligt äcklig
för att inte tala om otillräcklig
Det gör en jävligt bräcklig


Ånej
Snälla ta inte på mig
Jag är världens äckligaste tjej
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: