EVSILFVER

2011-06-02
14:04:23

1:a och 2:a Juni
Jag såg på Pirates of the Caribbean 4 i 3D igår. Det var faktiskt den första 3D-filmen jag har sett på bio! Det var väl en kul grej, men jag förväntade mig mer.. wow-reaktioner från mig själv. Trodde det skulle vara fler saker som kom flygande rakt emot mig och sådär, så att man rycker till lite.
Filmer var i alla fall bra! Dock förstod jag mig inte alls på slutet... Vet inte om det bygger upp till en 5:e film eller inte. Jag hoppas faktiskt inte det, för man märker ändå att idéerna börjar ta slut.

Innan filmen passade jag på att fota lite! Man märker verkligen att sommaren är här, och inte bara på värmen utan också på hur vackert det är.


Vad sjutton ska man göra idag egentligen? Har verkligen ingenting planerat. :(
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: