EVSILFVER

2011-03-22
20:49:11

Fin dag med Lovisa
Har varit med Lovisa idag och det var mysmysmys. Vi båda var sega och trötta men så åkte vi hem till mig, åt hallonsorbet, drack pepsi max och tittade på 99 saker man borde göra innan man dör och Family guy. Det var väldigt trevligt!
Sedan blev vi superflummiga och surfade runt på explosm.net och tittade på massa olika versioner av Stoned birthday dog, som antagligen är min favoritbild of all times.

 

Lovisa började asgarva åt den här medan jag fick tänka till en extra gång innan jag fattade.

 

 

 

 

 

Birthday dog is very pleased.

 



Kan fan inte sluta skratta åt den.



Btw, Lovisa drömde att jag hade en bebis, och en liten bit av navelsträngen satt fortfarande kvar i naveln (som det alltid gör på nyfödda barn). Detta tyckte vi var så äckligt att ingen av oss ville ta i min bebis. Sen fick Lovisa också barn och eftersom jag var en "van" mamma så skulle jag lära henne lite. Jag plockade ur den återstående biten av navelsträngen och förklarade att om man satte den mot örat så kunde man höra sitt innersta väsens flickskratt.

Skrattade rätt hårt när hon sa det.
Kommentar:
#1: Lovisa

Asså jag tänker bara på att det är vi som står där vid rullstolen! Haha, så himla hemskt! Kolla hunden djupt i ögonen en gång. Ser ut som en människas..läskigt. But oh so F U N N Y!!

2011-03-23 @ 01:08:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: