EVSILFVER

2011-03-12
13:44:51

Näe, electro ska det vara
Mår lite halvbra idag. Efter den spontana joggingrundan klockan halv tolv igår så fick jag en sprängande värk i både hals och huvud. Jag har kände mig lite halvkrasslig i torsdags men i fredags kände jag knappt av något så jag trodde inte att det var någon fara att ge sig ut och springa. Ack så fel jag hade. Som så många gånger förut bröt det ut bara fem minuter efter det att jag kommit in från joggingrundan, som konstigt nog gick väldigt bra. Det var otroligt skönt att få komma ut och jag höll ett bra tempo hela vägen.
Väldigt skönt.
Tills efteråt då.

Ah well, knarkar alvedon och drar till Elias senare. Han får skylla sig själv om han blir smittad - jag har varnat honom!
Får se vad vi gör ikväll. Jag måste nästan titta på melodifestivalen. Måste ju se vilken av dessa fruktansvärda låtar som svenska folket anser vara minst dålig och väljer att skicka vidare.

Nej men allvarligt, jag skäms över Sverige när jag får höra alla våra låtar som deltar i denna fruktansvärda tävling. Schlager är för övrigt den värsta genren jag vet. Usch.

:)

Åh, btw, jag måste fixa minst silvermedlemskap på fotosidan.se igen, då mitt har gått ut. Kostar 349 kr/året, men det är det egentligen rätt värt med tanke på hur mycket man lär sig av att ladda upp sina bilder där.
(För er som undrar så kan man bara ladda upp 10 bilder och vara med i två olika grupper när man inte har brons- sviler- eller guldmedlemskap.)

Fixa det till mig, tack!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: