EVSILFVER

2011-03-25
13:29:30

Små saker som gör mig säker

Jag vet att jag tycker om dig...

...när du får måndagar att verka så himla långt ifrån fredagar och fredagar alldeles för nära måndagar. Jag vet att jag tycker om dig när du säger att du inte kan ses i helgen och det sticker det till lite i bröstet.
Jag vet att jag tycker om dig när du kallar mig pucko.
Jag vet att jag tycker om dig när du blir arg på mig och blir jag ledsen.

Jag vet att jag tycker om dig när du nämner dina ex och jag får bita mig hårt i läppen.
Jag vet att jag tycker om dig när du råkar titta åt en annan tjej och jag får lust att slåss.


Jag vet att jag tycker om dig när vi ligger och pratar om alla saker vi båda hatar. Jag vet att jag tycker om dig när jag glömmer bort massa viktiga saker eller när jag missar det mest intressanta i hela filmen för att jag ligger vänd mot dig istället och skrattar åt hur konstig du ser ut när du är fokuserad.
Jag vet att jag tycker om dig när orden inte tar slut.




Jag vet att jag tycker om dig när du inte är nära mig
jag vet att jag tycker om dig när jag mår dåligt
jag vet att jag tycker om dig när jag gråter och det känns som att jag inte klarar mer
...och jag helt plötsligt börjar tänka på dig.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: