EVSILFVER

2011-03-17
22:09:55

Tacktacktack!
Idag har varit en jättebra dag på så många plan! För det första var jag och klassen på genrepet till teatertreornas slutprojekt Gökboet. Den var superbra och alla var jätteduktiga!
Slutade direkt efter att den var över och träffade Felicia. Vi gick hela vägen hem till mig i sällskap av Algot som mamma körde ned till stan bara för att han skulle få gå ut och gå lite. Det var såå mysigt! Vi hade så mycket att prata om eftersom vi inte sett varandra på evigheter (kändes det som i alla fall). När vi kom hem till mig satte vi oss i min bastu och drack kaffe. Anledningen till att vi satt i bastun var för att den är väldigt ljudisolerad och vi ville prata ostört. Mitt rum kom inte ens på fråga då det ser ut som ett 3:e världskrig har utspelat sig där.
Jag satt och beklagade mig över att jag inte hade något jobb, och rätt som det var plingade telefonen av ett meddelande på facebook där det står att jag är erbjuden ett jobb som fotograf till Rookie på jnytt.se. How great is that!? Blev så glad att jag nästan hoppade i taket! Jag skulle maila in lite bilder och info om mig själv och jag var så exalterad att jag glömde en hel del viktiga och intressanta saker om mig i mailet, men förhoppningsvis blir de imponerade ändå...

Lite senare på kvällen frågar Ulle om jag vill sitta barnvakt imorgon, och eftersom jag saknar mina kusiner väldans mycket så blev jag jätteglad!
Kort därpå berättar Cecilia för mig att hon kommer ned till mig den 21:a april! Åh! Jag har saknat henne så jag kan dö! Och nu ska hon komma ned och vara med på min 18-årsfest, fniss.

Ja, denna dagen kunde verkligen inte ha blivit bättre! Tacktacktack till... ja. Gud eller vad/vem sjutton det nu var som fixade detta.
Detta behövde jag!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: