EVSILFVER

2011-03-03
18:15:27

Antingen får jag ta och bli frisk eller sjuk på riktigt
Jag vet verkligen inte vad sjutton det är som jag har åkt på. Ena stunden mår jag finfint och i andra stunden är jag yr, illamående och har huvudvärk. Skitkonstigt. Imorgon blir det skola i vilket fall, det är en kort dag och jag m å s t e ut. Gick ut en promenad med Algot bara för att få lite frisk luft men direkt blev jag yr och illamående. Suck.
Jaja, det händer inte imorgon, punkt slut. Dessutom hade jag tänkt åka till Elias på kvällen så jag måste helt enkelt bli frisk.

Nu fick jag skitont i magen också. Känns som att någon har vridit mina inälvor typ tre varv, vafan. Vad är det som händer med mig?

Kommentar:
#1: Lovisa

Du kanske har en alien som har hoppat in i dig för att ta över din kropp och sinne?

2011-03-03 @ 20:31:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: