EVSILFVER

2011-03-07
21:53:21

Den brända bajskorven och fåret/John Travolta
Jag och Hanna skulle egentligen träffats senare ikväll för en fika men vädret var så jäkla fint idag så vi bestämde oss för att ta våra fyrfotade vänner med på en promenad runt Axamosjön. Hannas lurvas heter Wiggo och är en blandning mellan pudel och jack russel. Ser ut som en svart bajskorv typ. Jag misstänker att han har någon hundform av ADHD, han var inte still eller tyst i två sekunder. Hoppade och for efter min vante och lyckades slutligen få tag i den. När jag äntligen lyckats få tag i vanten genom att distrahera honom med en pinne så var den helt nedslemmad. Yummy!

Btw, Hanna sa att hon tyckte Algot såg ut lite som John Travolta. Tog mig en närmre titt och det gör han ta mig fan! Får fixa en bild på det.

Mer bilder kommer!
Kommentar:
#1: frida

men emma, vi behövde dig på teatern idag, hahhahaa. men det är lugnt, den första scenen har vi ju övat ett antal gånger... dock kan du ju skälla på martina om du snackar med henne...

2011-03-07 @ 22:39:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: