EVSILFVER

2011-11-30
19:53:26

Lovisa och Emma på BR.
Idag när jag och Lovisa gick på BR för att leta efter julklappar till hennes småsyskon gjorde jag en förskräcklig upptäckt. Jag gick och muttrade över hur fula och dåliga dagens leksaker var när jag plötsligt fick syn på en pingvinliknande figus som påminde om en leksak jag själv hade som liten. Pingvingrejen kunde få en bebis och det kom jag ihåg att min lila, lurviga vän också kunde få.

Jag: Åh, Lovisa! Den här påminner jättemycket om ett gosedjur/leksak jag hade när jag var liten! Den var stor och lila och om man kelade med den tillräckligt mycket så fick den en bebis!
Lovisa: Eh.....
Jag: ....(Moment of realization 1)... OH MY GOD!!!!!

:( Precis innan hade det låtit så här:

Lovisa: Haha, när jag var liten trodde jag att BR-gubbens hatt var hans hår.
Jag: Jag med! Eller va? (Moment of realization 2) JAHAA, det är en HATT!


På tal om leksaker, finns det en värre julklapp att ge till små barn än dessa pipande monster från helvetet? Jag skulle hata personen som gav mina barn något sånt!

Kommentarer:
#1: Lovisa

HAHAHAHAA!! hade glömt att du filmade!

2011-12-01 @ 17:06:31
#2: Emma

Lovisa: Hahaha, jag älskar dina kommentarer som jag inte lade märke till när jag väl filmade! "I'M HIS MASTER" och "don't listen to her!"

2011-12-01 @ 17:32:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: