EVSILFVER

2011-10-14
12:04:42

Fixa lite nya listor?
Nu har jag uppdaterat min spotifylista "Bra musik, punkt". Eller, jag har gjort en helt ny där jag har rensat bort det jag inte ville ha kvar. Känner ni får att subsriba så är det bara att göra det! Finns också massa ny musik på Mysig Musik-listan för er som inte sett det. Puss!

Bra musik (uppdaterad)

Btw, jag har funderat på att göra lite olika temalistor (glatt, ledset, party, aukustiskt osv) och jag funderar också på att göra listorna öppna för er att lägga in den musik ni tycker passar. Har redan börjat pilla lite på en aukustisk lista, eftersom jag personligen älskar sådan musik.

Så, idéer?
Kommentarer:
#1: Niclas

Trevlig blogg :)



Den här kanske kan passa in i akustiskt listan:

http://open.spotify.com/track/1VMUhfRQsvam7xYR7X3oGQ

2011-10-14 @ 16:40:02
#2: Niclas

Det var så lite så :)



Ja dom är verkligen grymma! Hade turen att se dom förra året :D

2011-10-14 @ 19:11:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: