EVSILFVER

2011-10-01
20:18:01

Har jag blivit tråkig?
Efter en ganska flippad gårkväll så ska det bli riktigt mysigt att bara mysa ikväll. Först ska jag äta god mat med mamma och Åsa (Filippas och Dexters mamma), sedan ska jag ned till stan och ta en kvällsfika med min älskade, älskade Göran. Hon är bäst.

Imorgon ska Alva ha 4-årskalas och jag ska hjälpa till! Hon ville bara bjuda tre stycken så det blir nog rätt lugnt för mig. Sen är det prinsesstema också, så jag får väl se om jag hittar NÅGOT flickigt i min garderob.

Sitter och tänker på att jag inte får så mycket kommentarer (ni som kommenterar är inte bortglömda utan väldigt uppskattade, puss!), men sedan inser jag att jag aldrig skriver något intressant längre. Har jag blivit tråkig?
På bloggen har jag det. Ni får åka till JKPG och träffa mig istället, så ska jag rocka er värld.
Kommentarer:
#1: lovisa

....alva är väll 4??

2011-10-01 @ 21:15:06
#2: Frida

nej, du är inte tråkig. du är rolig. och antar att du är fett mycket roligare i verkligheten. jag gillar i alla fall det du skriver! :)))

2011-10-02 @ 00:00:19
#3: milla

jag känner alltid att jag kommenterar för mycket </3 så tar jag en paus och kommenterar inte alls och sen kommenterar jag fyra inlägg på en gång............

satan vad mycket 'kommenterar'.

du är inte tråkig i alla fall!! älskar din blogg..

2011-10-03 @ 18:55:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: