EVSILFVER

2011-10-13
23:25:02

Youtube-battle på Lingon
Skola 08-13. Jobb 16-24. Jag är trött som en gnu och det märks på fotona jag har tagit idag - de blev inte ens lite bra någon av dem och jag skäms. Jag sitter och nojar över att få sparken, hahaha. Men å andra sidan måste man väl få ha en dålig dag...?

Det har i alla fall varit kul på jobbet ikväll (fast det är det ju i och för sig alltid). Jag har spenderat nästan hela arbetstiden nere på resturang Lingon där det har varit youtube-battle. Fem lag med 1-3 personer i varje har försökt vinna publikens hjärtan med deras roligaste, konstiga, härligaste och galnaste youtubeklipp. Kvällen har bjudit på många skratt samt några höjda ögonbryn.

Nu ska jag alldeles strax lämna redaktionen och ta bussen hem. Min stora, varma, mjuka säng ropar på mig.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: