EVSILFVER

2011-09-02
22:48:05

Musik som jag knarkade 7:an till 9:an
Cute is what we aim for, advance patrol, The All-American Rejects, And Then I Turned 7 (heter nu Jamestown story), Augustana, Daughtry, Family Force 5, The Last Goodnight, Lifehouse, Maria Mena, Millencolin, My Chermical Romance, Nickelback, Promoe, Timbuktu, Snook, The Sounds, Fall Out Boy, Vincent, 3 doors down, 30 seconds to mars, Boys like girls, Evanence, Hawthorne Heights, Metro Station, Mayday Parade, Plain White T's, The Academy is, The Red Jumpsuit Apparatus, A day to remember, Blink 182, Sum 41, We the Kings, Secondhand Serenade...
Detta är några av de band som jag lyssnade järnet på mellan 7:an och i början av 9:an. Gud så mycket minnen gammal favoritmusik ger en!
Det är förstås massa fler men jag försökte att inte ta med  så många av dem som jag fortfarande lyssnar på, blir inte lika roligt då.

Sån här musik somnade jag till på kvällarna (Y)




Minns att jag ä l s k a d e den här låten med Fall Out Boy:








Haha, åh jösses. Dessa grät jag till.. Herregud. Liten tjej.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: