EVSILFVER

2012-04-07
11:27:21

Titanic i 3D är ett måste!
Jag och Snygg-Jens gick i onsdags på Titanic i 3D. Åh smutsiga Moder Jord vad jag grät! Det var som en kran som inte gick att stänga av. Jens satt mest och rös filmen igenom, men några tårar lyckades inte leta sig fram hos denna machomachomacho man. Det var så fantastisk fint alltihop, och det var så längesen jag senast såg filmen så det blev inte tråkigt, trots att jag säkert sett den MINST 6 gånger innan. Trodde jag skulle klara mig utan att gråta, men sen kom "My heart will go on" och tårarna började spruta.

Jag Jens satt också och suckade över hur fantastisk snygg Leonardo DiCaprio är. Är det någon jag har haft en crush på i mina dagar så är det den snubben, speciellt efter den filmen.
Bästa scenen i filmen tycker jag nog är den här: Déjà Vu – An Irish Party in Third Class (Lyssna så förstår ni).
Så jävla go musik med! Åh, vill till Irland och gå på en riktigt irländsk pub.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: