EVSILFVER

2012-01-24
17:55:23

lägg beslag på mig jag behagar dig när du försvagar mig
(Först och främst så vill jag bara påpeka att ingen behöver bli orolig. Det är bara en dikt.)




spritt språngande vaken och helt klarnaken och (er)din
men snälla ät mig inte bara för att jag bjuder ut och bjuder in, erbjuder en liten smakbit på er lilla favorit som ni tror älskar er tillbaka

jag är bara gränslöst generös och kraftlös
orkar och kan inte säga nej så jag säger ja till era hungrande händer
det är ju mig ni vill ha, och det är okej att ta, det är ju signalerna jag sänder
allt känns som en enda lång bakfylla och jag har bara mig själv att skylla för att jag inte dricker bort er billiga smickerimport

vill inte såra någon annan men dödar mig själv långsamt när jag uttryckslöst blygsamt tveklöst rättframt klär av tröjan men behåller skinnet på
för med era svettiga kroppar ovanpå och ruttnande andedräkter för nära inpå är det i skinnet jag kryper in för att briljera med min frånvaro
att inte ha koll ger mig kontroll

vill inte såra någon annan men dödar mig själv varje gång ni kommer och förstör med era tomma ord som ni faktiskt tror att jag faller för, tror ni förför mig när ni förgör mig och det egentligen är ni som smälter som smör så fort jag för handen lite innanför min BH. Ni är så äckliga och det är jag också eftersom jag inte kan förmå mig själv att avstå när ni föreslår att vi ska ses, för att uppnå er nivå när ni egentligen är på botten precis som jag

kanske är det mitt undermedvetna som drar ned mig hit för att jag egentligen vet att inte skulle överleva att ta mig upp till ytan
jag har ju glömt bort hur man andas



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: