EVSILFVER

2012-01-20
13:38:56

Skrämmer mig lika mycket än idag
Mårran från Mumin var det abslolut läskigaste jag visste när jag var liten. På riktigt.
Inatt när klockan slog 03:00 fick jag för mig att kolla om jag fortfarande tyckte det var läskigt.
Well. Jag fick hjärtklappning och vågade knappt gå ur sängen efter att ha sett detta klipp. Dessutom var jag övertygad om att Mårran stod någonstans där bak i den oupplysta delen av mitt rum och bara tittade på mig.
FY vad läskigt det är!

TIPS: Titta på klippet innan ni ska sova för att maximera nostalgin (och skräcken).




Jag minns också att jag var väldigt rädd för program med dockor. Usch, tyckte det var superobehagligt och hade mardrömmar om hur jag vaknade upp i en värld full av dockor där jag var den enda människan.

Var ni rädda för något speciellt program när ni var små?
Kommentar:
#1: allis

du kan ju pröva att se snövit med mig, rekomenderas dock inte...

2012-01-20 @ 23:55:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: