EVSILFVER

2012-06-04
20:11:13

Hemma igen. Tyvärr.
Siesta var livets festival och jag är såååå ledsen över att vara hemma igen. Inte bara för att jag - direkt när jag kom hem, blev dödssjuk och nu ligger och lipar av all feber - utan för att det var så förbannat jävla kul i Hässleholm. Hade bästa campet med de bästa människorna och skrattade mig full alla kvällar! Då var livet värt att leva, det ska jag säga er. Träffade jättefint folk och hade sjukt roliga nätter som dock alltid slutade med fyllefrossa i vårt lite för lilla tält. Men det var det värt.

Vilken jävla känsla det är att gå på festival för övrigt. Allt är så jäklans enkelt. Alla är äckliga men ingen bryr sig, alla är fulla men på ett gott sätt så dans blir till hångel och hångel blir antingen till asgarv, tältjuckande eller ingenting mer än just hångel men allt är lika fint för det.

Jag åt knappt någonting under de tre dagarna jag var där utan rökte mest indiska cigaretter och drack. På bilen i vägen hem var jag så förstörd av mitt onyttiga festivalliv att jag satt helt apatisk och tittade ut genom fönstret medan de andra satt och pratade. Sedan stannade vi vid Max och min hjärna blev helt jävla galen och beställde det största målet i världen. Min mage blev skitarg och vrålade "VAFAN ÄR DET MED DIG!? FÖRST ÄTER DU INGENTING PÅ TRE DAGAR, DRICKER SOM EN JÄVLA HÖNA OCH RÖKER SOM EN JÄVLA STORSTADSPOET, SEDAN TRYCKER DU PLÖTSLIGT I DIG TYP 3000 KALORIER PÅ EN JÄVLA GÅNG, WAHHHHHH". Jag bad om ursäkt men fick ändå mitt straff - kramp i magen och illamående.
Nu ligger jag här och ångrar att jag sålde min Emmabodabiljett. Hade gärna kört en till festival i sommar alltså.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: