EVSILFVER

2012-06-20
15:01:20

Operation: Hitta Moa
Jag och Moa skulle träffas på stan idag klockan ett, men alldeles för sent inser jag att JLT helt plötsligt har gått över till sommartabellen och jag kommer till stan en halvtimme för sent. Hittar inte Moa på den plats vi skulle ses, så jag ringer Felicia och frågar henne var man har störst chans att hitta henne. Går igenom hela city TRE gånger, är inne i otaliga affärer och vänder, utan att ha hittat henne.

"Jamen varför ringer du henne inte bara?" kanske ni tänker. Jo, kära ni, det hade jag ju självklart gjort men Moa (när hon ÄNTLIGEN fick en mobil) lyckades spärra den och har inte kvar PUK-koden. "Varför fixar hon den inte bara då?" tänker ni säkert nu. Ja, varför i hela världen gör hon inte det!?


MOA SKARRIE. THIS IS AN INTERVENTION.
Ända sen du tappade bort din PUK-kod har du inte varit den samma... Du går aldrig att nå och det gör oss rädda. Du blir så frän i huvudet utan din mobil. Snälla fixa koden, sätt på mobilen och bli den Moa that I fell in love with... I miss you.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: