EVSILFVER

2012-05-09
16:31:00

Mot hufvudstaden!

Såhär söt är jag när jag sitter på en buss på väg till Stockholm! Lagom fräsch, men det orkar jag inte bry mig så mycket om. Precis innan jag sprang till stationen var jag med i grenen McGyver på teatersporten mellan ettor, tvåor och treor med teaterinrikting. Herregud vad svettigt det var! Flängde runt som en tappad vante i vinden. Jaja, kul var det och det gick rätt bra - om inte publiken skrattade ÅT mig och inte med mig...

Anyhow. Imorgon blir det ännu en anställningsintervju. Spännande!

Kommentarer:
#1: Sanna

Jag vill bara fråga en grej, för jag tror att jag läst att du mått dåligt... kunde du skriva då också, eller kände du dig nånsin sämst och att du bara härmar andra.

PS. kan inte skriva frågetecken... dina texter är bäst. DS.

2012-05-12 @ 02:13:27
#2: Emma

Sanna: Jag har mått mycket dåligt, men det är nästan då som mina texter blivit som bäst eftersom de ofta innehåller de starkaste känslorna. Tycker aldrig att jag härmat någon då jag skriver helt efter eget huvud och egna känslor - men som min kära vän sa: allt du säger är redan sagt miljontals gånger tidigare.

Hur kommer det sig att du frågar? (Jättekul att du tog dig tid)



Till sist: tack så mycket! Det gläder mig att höra!

2012-05-13 @ 11:04:21
#3: Sanna

Anledningen är att jag också skriver, och jag mår fruktansvärt dåligt på alla sätt ungefär, och mina texter blir... blockerade av hemska tankar. På nåt sätt. Hittar inte motivationen när jag mår dåligt. Och då blir jag deppigare för att alla säger att de får så bra texter när de mår dåligt. Känner att jag kanske inte ska hålla på med det. Och så vidare. Det var därför jag undrade. Har också noll självkänsla så på nåt omedvetet sätt härmar jag andra. Hemskt. Kanske kan vara för att jag aldrig pratar ut med någon så allt bor inom mig.

Haha vad personligt... i alla fall, fint svar.

2012-05-14 @ 01:12:29
#4: Emma

Sanna: Oj, kära du! Förlåt för jättesent svar! Du når mig bättre på min mail, [email protected].

2012-05-31 @ 08:44:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: