EVSILFVER

2013-02-28
12:01:04

Impuls-Emma
I över tre veckor har jag jagat dessa skor, som inte verkar finnas i min storlek någonstans i hela Sverige. Blev desperat. Fick en impuls. Beställde dem, efter 40 minuters intensivt letande, från en engelsk hemsida. Står att deras UK 7 motsvarar vår EU 41. HOPPAS det stämmer, annars är jag screwed. Någon som köpt skor i UK-mått tidigare? Stämmer det? Har ju testat dem i 40 här i sverige och då var de lite för små, så 41 skulle egentligen sitta perfa. 
 
 
Men alltså... KOLLA VAD SNYGGA DE ÄR. De kommer göra hela min vår!

Taggar: cassidy, dr martens, fashion, skor, svart, vår;
Kommentar:
#1: Anonym

Köpte converse i uk 7 och jag har stl 40-41 (y)

2013-03-01 @ 15:13:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: