EVSILFVER

2013-02-08
09:28:27

På tal om förra inlägget
Haha. Hittade detta inlägg i utkastet. Go tjej... :(
 
 
Frågar alltid ungarna på jobbet lite på skämt om jag är jobbig när jag ber dem säga "omelett", "cheese", "apelsin" eller liknande. Idag svarade en unge torrt "ja" och snörpte på munnen samtidigt som han gav mig en dödens blick. Log bara till svar och sa skämtsamt "det var det värsta!".



Inombords brann jag av förakt.


JAHAHA. ÅK HEM DÅ. JAG SKITER I VILKET. JAG VILL ÄNDÅ INTE TA KORT PÅ DIG. DU ÄR INTE ENS SÖT.

 
 
Taggar: arg, bitterfitta, pms, sur;
Kommentar:
#1: Lovisa

Skrattede högt åt din misär. Fast, really "det var de värsta"? Håller du på att bli klämtjeck, Emzi?

2013-02-08 @ 16:02:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: