EVSILFVER

2013-02-04
11:33:00

Två väldans korta helgresuméer
Det har inte hänt allt för mycket det senaste, förutom att jag har jobbat på vardagarna och pussats med Andreas på helgerna. Min bror har fyllt 18 år (grattis!), och jag inser att jag själv snart fyller 20. Vad i helaste friden. 20? Nä, det kan inte stämma. Jag är inte 20 år. Jag är ju fortfarande liten. Eller...?
 
Fast ja. Spännande är det ju. Nu är man systemetbehörig och får komma in på de där dansande klubbarna man inte fick gå in på innan. Vissa av dem i alla fall. Fast jag gillar ju inte att dansa, så egentligen gör det inte mig någonting att inte komma in där.
 
 
 
Blandade bilder från Instagrammandet de senaste dagarna:
(följ mig: evsilfver)
 
 
Fick en sjukt snygg väska från pojken min! Så jävla snygg. Love it.
 
 
Alva Picasso Pohl bredvid sitt mästerverk. När jag och Andreas började dejta sa han bestämt att jag ALDRIG NÅGONSIN skulle få sminka honom. Inte på några som helst villkor. Enters Alva... 
 
 
En väldans söt Alva-Palva fredagsmyser med mig i soffan och tillsammans väntar vi på att Andreas ska stapla innanför dörren.
 
 
Morgnarna börjar äntligen bli lite ljusare! Det är inte längre kolsvart när jag går mot bussen. Snart är all snö borta också, hurra!
 
 
Min finpojk på hans sista dag på Lager 157. Nu är han coolaste säljaren på Solo. Bäst är han. 
 
 
Det är pinsamt att erkänna men jag hade fortfarande inte köpt någon julklapp åt Andreas när jag kom till honom denna helg, så jag hade lite smått panik med tanke på den urgulliga present jag fick av honom (fan, har ju glömt att lägga upp den här, skandal!). När han sedan satt och tittade igenom TV-spel som han ville ha (medan jag satt och spelade Algons Åberg och Sunes Sportlov som jag tvingat honom att ladda ned), så sa jag helt enkelt att imorgon får han plocka ut några spel som du vill ha så pröjsar jag det, som en jävligt sen och oromantisk julklapp. Men vad gör man? Jag har tänkt och tänk men inte kommit fram till något som helst bra. 
Dagen därpå åkte vi och kikade in på hans jobb. Det var mening att jag bara skulle få se hur han jobbade, men det slutade med att vi var där i typ 40 minuter på jakt efter en skjorta till min bror som fyllde 18 i fredags. Efter mycket om och men hittade jag vad jag sökte, men då hade spelaffären vi tänkte dra till efteråt redan stängt. Vi kikade in på Åhléns iställt och märkte att de sålde ut alla sina spel för 20-190 kr styck. Andreas blev lyrisk. Det blev jag med. Slutade med att vi köpte upp typ halva spelsortimentet som var kvar. Köpte några Simsprylpaket åt mig själv (HIHIHIH), och några barnspel till Alva och Alicia som jag tänkte åka och lämna i veckan. 

 
In other news... jag saknar att skriva. Så mycket. Har ingen som helst inspiration och det suger. 
Taggar: bilder, helg, instagram, spel, vardag;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: