EVSILFVER

2013-02-13
10:26:02

Vad bjuds på den 14:e?
Imorgon är det alla hjärtans dag och jag är lite tjurig över att jag inte kan spendera den med Andreas, men sånt är livet. Pappa undrade "varför de lägger alla hjärtans dag på en torsdag" och jag fick förklara att det inte riktigt är någon som har lagt det någonstans, utan att det alltid har varit den 14:e februari. Synd dock, hade varit skönt att ha någon att skylla på!
 
Jag och Andreas ska i alla fall ha en skypedate på kvällen och jag har skickat ett paket som han förhoppningsvis får imorgon. Hade planerat som sjutton, att det skulle ta max två dagar för paketet att komma fram (skickade det igår) och att han inte skulle veta någonting utan blir jätteöverraskad. Så får jäveln en mail om att ett paket är på väg till honom från min adress. :( Sabbade ju allt juuu. När jag för en gångs skull är lite romantisk så går det ju åt pipan i alla fall. När Martina fick se vad det var i paketer började hon skratta och sa att hade jag för ett år sedan sett mig själv nu hade jag kräkts. Haha. Äsch. Min man förtjänar lite gull!

Någon som har några romantiska planer för imorgon, eller ska ni sitta hemma och äta Ben & Jerrys och gråta ikapp till en sorglig film? 
Taggar: 14, alla hjärtans dag, februari;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: