EVSILFVER

2013-03-19
10:17:00

Det var längesen jag kände så här
Just nu känner jag mig inte på topp. Fick idag reda på att mitt vikariat här på JP är förlängt till augusti, men är nu bara en 60% tjänst. Det är ju jättebra att de faktiskt vill ha kvar mig och jag är så himla tacksam för jag tycker verkligen om att jobba här och de hade faktiskt lika gärna kunnat säga, dagen innan kontraktet går ut, att de inte tänker förlänga.
Mina planer på att faktiskt flytta hemifrån och sådär slås ju i spillo. Samtidigt så försöker jag övertyga mig själv om att det kanske är bäst så, jag är lite för implusiv ibland och tänker inte så långt fram. Jag hatar att tänka långt fram, jag lever i nuet och vet aldrig vad jag vill och tänker i framtiden. Dessutom ger detta mig en chans att faktiskt bara sticka iväg i slutet av augusti, utan några som helst komplikationer.
 
 
 
 
Fan.
Jag vet inte hörrni. Jag känner mig otillräcklig och misslyckad. Kan inte beskriva varifrån det kommer.
Kanske bara handlar om att jag är full av jobbiga tjejhormoner just nu. Blä.
 
 
The Middle East – Fool's Gold
The Middle East – Blood
Taggar: depp;
Kommentar:
#1: Lovisa

kanske en spontan resa i slutet av augusti utan några som helst komplikationer till mig? :)

Svar: Blir det en europtrip kanske jag svänger förbi och dricker öl hos dig. :)
Emma

2013-03-19 @ 11:59:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: