EVSILFVER

2013-03-15
10:14:00

She may be the cure, but for now she's the torture.
Usch, har verkligen en riktig jävla fuldag. Fulvecka till och med. Sådär så att man knappt kan se sig i spegeln utan att rynka på näsan och snörpa ihop munnen i avsmak. Inte roligt alls. Jag tröstar mig i alla fall med att solen skiner, även om jag mer än gärna skulle slippa den där jävla snön som aldrig verkar försvinna, så himla irriterad över detta faktum (har man för lite andra problem då?)
 
Förutom solens strålar så lyser även denna mans röst och sång upp min vardag, speciellt hans senaste album LoveBlood. Finns inte en låt på hela skivan som inte är bra, men vill ni bli tagna med storm direkt föreslår jag antingen Love Lust, Lady Percy, Polar Bear eller Bam Bam. Men som sagt, alla låtar är bra.
 
 
Oh God, who is this but your beautiful daughter
She may be the cure, but for now she's the torture

Taggar: king charles, musik, musiktips, peppad, spotify, tips, vårpepp;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: