EVSILFVER

2013-03-08
10:08:00

Vettigaste jag gjort på år och dar
Sedan jag började med LCHF har jag blivit mer och mer övertygad om att detta "levnadssätt" har en fantastiskt positiv inverkan på våra kroppar. Allt stämmer så jävla bra, alla böcker och teorier är så förbannat vettiga. Jag mår dessutom bättre än på länge, är mätt hela dagarna och klarar mig fint med bara de tre mål per dag som är rekomenderat. Jag har gått ned i vikt, är pigg på dagarna och sover bra på nätterna, känner inget sötsug, min laktoskänslighet är borta och jag har inte haft några magproblem ALLS efter att jag började. (har/hade IBS).
 
Läser just nu Matrevolutionen, skriven av Andreas Eenfeldt (kostdoktorn.se), och jag blir så himla fascinerad - så pass fascinerad att en tanke om att bli kostrådgivare har planterats i mitt huvud. Den är sjukt läsvärd. Finns nu för endast 79 kr på akademibokhandeln. Boken är helt klart en vettig sak att investera i, speciellt om du t ex försöker gå ned i vikt med tradiga soppdieter eller har andra problem som trötthet, depressioner, magproblem, diabetes, osv, eller om du bara vill lära dig mer om matevolutionen som håller på att förstöra oss.
 
 Nu ska jag läsa vidare och låta mig inspireras ännu mer.
 
Taggar: kostdoktorn, lchf, matrevolutionen, tips, vettigt;
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: